Friday, April 16, 2010

Akibat lama sgt tgu kat workshop

Since i just added a few accessories to my car.... i should probably change my language just to fit the atmosphere..... hahaha..... here goes...

Sejak gua beli keta gua....gua blum penah modify lagi. tapi dlm beberapa bulan ni, cover spot light kat bumper gua tu tercabut sebelah. Gua hangin btol la. Cacat keta gua siot. Gua xnak la org kata keta gua mcm lanun lak. so gua ingat nak pegi usha spot light kat brothers.

Bila dah masuk brothers... gua angkat la satu spotlight ni. pastu laki gua suh gua tukar wiper keta gak. so kitorg amik la dua2 barang tu. laki gua angkat wiper yg paling mahal beb. jipang btol. apa barang amik yg murah kan. tapi spot light gua amik yg murah je beb. gua xnak abis duit riban2 lak.

gua beli brg2 tu pkl 8.30 mlm, gua tanya brader kat situ dia kata kedai tutup pkl 10. gua tanya smpt tak klu gua nak psg bendalah tu suma mlm ni gak. konfiden je brader tu kata smpt. gua tgu smp pkl 9.30 tu beb, last2 brader tu kata besok jelah kak. Gua hangin la beb! gua rasa nak hentak je brader tu. bikin panas je. tapi gua lek2 je dulu....buat bodo jelah. gua pun blah la dr kedai tu. lahabau punya brader!

besoknya pkl 10 pagi gua dah tercegat dpn kedai tu (sbb brader tu kata kedai bukak pkl 10). tapi brader tu mmg saje nak bagi gua baran la. slowmo je dia buat keje. dah la brader tu pakai sluar londeh nmpk sluar dalam. berbulu mata gua tgk beb.

memula gua lek je layan henset gua... smp bateri henset gua dah nak mati bai! gua rasa nak pukul je brader ni. gua sentap la beb. dah la gua pakai baju kurung time tu.... sbb gua igt lps pegi workshop tu gua nak stret pegi opis client gua.

sbb gua bosan sgt tgu brader yg lembab tu buat keje, gua pegi la usha2 brg lain lak. sudahnya gua terjebak gak beli plat baru utk plat number keta gua. saje tukar font dia. gua malas la nak ckp besar kan.... (pastu terus ckp besar.... haha -->), gua rembat yg paling mahal skali. biar la gua tak mkn bulan ni pun tada hal la beb..... sentap punya pasal.

last2 pkl 1 baru siap beb. gua dah kebulur time tu. 3 jam gua tgu kat situ. lahanat punya brader! lu igt mentang2 gua pakai baju kurung, gua takut ke kat lu (smbil gulung lengan baju...pastu cekak pinggang)? klu brani jom la rentap! gua tgu lu kat simpang.

(amacam?! ada talent jadi minah rempit tak? lu pikir la sendiri.)

1 comment:

C-I-K-I-N-T-O said...

hahaahah...mmg lahabau + lahanat...hadoyai.tp ada talent nih jadi geng adnan sempit ;)